Nieuw project in samenwerking met EmProDI

1 april – De komende tijd zijn we weer druk bezig met een nieuw project in samenwerking met EmProDI. Ondanks dat er nog niet veel bekend is kunnen wij eentipje van de sluier oplichten. Het belangrijkste doel van de ervaring is om op een speelse wijze informatie te verzamelen die gebruikers een betere en meer relevante koppeling geven als zij naar een product of dienst zoeken. Secundair doel van de ervaring is om een gemeenschap van gebruikers te genereren die elkaar helpen om producten te vinden en te karakteriseren om hierdoor een betere koppeling tussen product en gebruiker mogelijk te maken.

Contract tekenen emprodi

EmProDI (Emotional Profiling Design Institut) wil U in staat stellen uw wensen te definiëren en te delen en helpen om betere beslissingen te nemen in een complexe belevings- gedreven wereld. EmProDI ontwikkelt concepten en tools om uw doel te bereiken.Keuzes worden iedere dag gemaakt, online en offline. U wordt continu gevolgd door bedrijven die een profiel van u maken, meestal ten voordeel van deze bedrijven. EmProDI gelooft dat u alleen het recht heeft om uw profiel te maken, definiëren, in eigendom te hebben en te beheren.
EmProDI is een partner in de nieuwe “connected crowd sourced” wereld waarin we allemaal dezelfde rechten en verantwoordelijkheid hebben om voordelen te genereren gebaseerd op echte en duurzame wensen.

EmProDI is een initiatief van Mick Walvisch, samen met Hedwig Wassing  en Sebastian Kuntz.



April 1st – Together with EmProDI Atlantis Games launches a new project. Details will follow but we can disclose a small part of this innovative project. The main goal of this experience is to collect relevant information of the users in a “fun” way in order to create a more relevant and effective connection to the product or service they are looking for. Furthermore we want to create a community where experiences and findings will be shared.

EmProDI (Emotional Profiling Design Institute) wants you to be in charge to define and share your wishes and enables you to make better decisions in this complex experience driven world we live in.

EmProDi develops concepts and tools to reach this goal. Choices are made every day, online and offline. Companies are following you and define your profile, usually in advantage of their business. EmProDI believes that you should be in charge to create, define and own your profile. EmProDI is a partner of the new “Connected Crowd Sourced” world where we all own the right and responsibility to profit from genuine and sustainable desires.

EmProDI is an initiative of Mick Walvisch, with collaboration of Hedwig Wassing and Sebastian Kuntz