Guest Journey Management Game

17 februari 2017 – Guest Journey Management Game

Dit spel is ontwikkeld door NHTV, Academy of Facility Management, in samenwerking met diversen facilitaire bedrijven.

GuestJourneyPromo

GJMG maakt deel uit van Guest Journey tot Gasttevredenheid. Dat is de naam van een methode en instrument (softwaretoepassing) dat bij kan dragen aan het optimaal inrichten van de werkomgeving.
Daarbij worden gedrag, services en de gebouwde omgeving op elkaar afgestemd op de wensen, tevredenheid en de verwachting van de gast. In het algemeen wordt GJMG als onderdeel uitgevoerd van een project, dat een herhuisvesting, herinrichting of beoordeling beoogt.

Het concrete resultaat van GJMG moet zijn: het overeengekomen doel en de randvoorwaarden van dat project. Het doel en de randvoorwaarden zouden moeten leiden tot ontwerpuitgangspunten*.

 

Atlantis Games heeft samen met bovenstaande partijen de Guest Journey game ontwikkeld in de vorm van een app op de smartphone, tablet en een applicatie op een server en op deze manier dit gehele proces heeft gegamificeerd.